نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

شکست صدرنشینان لیگ والیبال در دور برگشت| شگفتی پشت شگفتی!

  • کد خبر: ۹۴۵۶۷
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
شکست صدرنشینان لیگ والیبال در دور برگشت| شگفتی پشت شگفتی!
شروع دور برگشت لیگ برتر والیبال مردان با نتایجی عجیبی همراه شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته اول دور برگشت لیگ برتر والیبال در حالی به پایان رسید که نتایج بدست آمده همه را شگفت زده کرد! این هفته شگفتی پشت شگفتی بود که اتفاق افتاد. ابتدا باید از برد تحسین برانگیر شهداب یزد با کادر فنی جدید و هورسان رامسر با یاران جدید یاد کنیم که قاطعانه دور برگشت را شروع نمودند و بعد به سراغ راهیاب ملل، سایپا و مس رفسنجان رفت که با آتش بازی راه انداخته خود، خالق مهم‌ترین شگفتی هفته شدند.
سایپا در روزی که پیکانی‌ها با دستان خود، برتری دو بر یک را پس زدند، با ارائه نمایشی بی نقص از پیکان مغرور، یک مغلوب بزرگ ساخت. آن دو ست برده را هم پیکان مدیون هنر کوچینگ اکبری بود نه قدرت بازیکنانش که اثری از آنان در زمین نبود.
در روزی که سجاد سیفی نیا پاسور ارومیه با رفتن شکیبا به دنبال اثبات شایستگی‌های خود بود و پاس‌های عالی برای مهاجمان سرعتی و قدرتی اش تدارک دید و بنیامین ایگدری و سهیل کمال آبادی هر چه زدند تبدیل به امتیاز شد، شهنازی حسابی شنگول شد. بابک امیری هم در ست چهارم به بعد به عنوان یار جایگزین فوق العاده بود. از بازی خوب خدابنده لو و صحبتی هم نباید به آسانی گذشت. سایپا اگر در بازی‌های آینده هم همین باشد که در برابر پیکان بود، شک نکنید همه رقبا را دچار زحمت خواهد کرد.
راهیاب باز هم با آرش صادقیانی ثابت کرد که می‌شود در عین نداری، مردانه جنگید و دم بر نیآورد و در دنیای مربیگری و توهم خویش ساخته غرق نبود! او به همراه زوج اکبر خداوردی و بادرنگین بر خلاف مدعیان بی هنر و حراف و طلبکار از زمین و زمان! بر رقیبی تا دندان مسلح پیروز شدند تا ثابت شود در ورزش کیمیاگری به داشتن پول و بازیکنان اسم و رسم دار نیست! هنر مربیان واقعی و متواضع، مرد میدان بودن است که بعضی‌ها فاقد آنند و فقط لاف می‌زنند!
در گرگان هم شاگردان عطایی، به سختی و در سایه کوبندگی قرا و اسفندیار و روی تجربه او توانستند، میزبان خود را مغلوب کنند. در مجموع هفته اول دور برگشت نشان داد که چه روز‌های سختی در انتظار مدعیان قهرمانی است.
نتایج کامل هفته چهاردهم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

آذرباتری ارومیه یک – فولاد سیرجان ایرانیان ۳؛ (۱۲-۲۵)، (۲۵-۲۳)، (۲۵-۲۷)، (۱۶-۲۵)

راه‌یاب ملل مریوان ۳- شهرداری ارومیه ۲؛ (۲۸-۲۶)، (۱۷-۲۵)، (۱۵-۲۵)، (۲۵-۲۰)، (۱۵-۱۲)

مس رفسنجان ۳ – فولاد مبارکه سپاهان ۲؛ (۲۳-۲۵)، (۲۲-۲۵)، (۲۵-۲۲)، (۲۵-۱۹)، (۱۵-۱۲)

پاس گرگان ۲ – لبنیات هراز آمل ۳؛ (۲۸-۲۶)، (۲۳-۲۵)، (۲۳-۲۵)، (۲۶-۲۴)، (۱۳-۱۵)

پیکان ۲ – سایپا ۳؛ (۲۱-۲۵)، (۲۵-۲۲)، (۲۵-۲۲)، (۲۰-۲۵)، (۱۰-۱۵)

هورسان رامسر ۳- شهرداری ورامین صفر؛ (۲۵-۲۰)، (۲۸-۲۶)، (۲۵-۱۸)

شهرداری گنبد صفر – شهداب یزد ۳؛ (۲۶-۲۸)، (۲۴-۲۶)، (۱۶-۲۵)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->